سازنده دستگاه تصفیه روغن سوخته و کارکرده موتور جهت بازیابی انواع روغن در ایران

سازنده دستگاه تصفیه روغن سوخته و کارکرده موتور جهت بازیابی انواع روغن در ایران

سازنده دستگاه تصفیه روغن سوخته و کارکرده موتور جهت بازیابی انواع روغن در ایران

سازنده دستگاه تصفیه روغن سوخته و کارکرده موتور جهت بازیابی انواع روغن در ایران

سازنده دستگاه تصفیه روغن سوخته و کارکرده موتور جهت بازیابی انواع روغن در ایران

  • ۰
  • ۰

قیمت روز روغن سوخته توسط خریدار روغن سوخته تعیین میشود

روغن استفاده شده می تواند بارها و بارها تمیز و استفاده شود.
BCUOMA دارای شبکه گسترده ای از امکانات جمع آوری بازگشت (RCF) است که برای عموم آزاد است. این بدان معناست که در این RCF ها ، روغن موتور و محصولات مرتبط با ضد یخ برای بازیافت بدون هیچ هزینه ای برای شما پذیرفته می شوند. درست است - با احترام به محیط زیست کاملاً رایگان است و اکنون حتی راحت تر است.

برای یافتن بهترین خریدار روغن سوخته مکان عزیمت در نزدیکی خود ، فقط آدرس خود را در نوار جستجو در بالا تایپ کنید. نتایج شامل یک نقشه و یک افسانه است که مواد پذیرفته شده را براساس مکان نشان می دهد.


این همه روغن و ضد یخ بازیافت شده کجا می رود؟


شما س questionsالاتی دارید و ما نیز پاسخ داریم. خرید روغن سوخته موتور استفاده شده از طریق برنامه در روغن روانکاری جدید تصفیه می شود یا برای استفاده در کارخانه های کاغذ تفاله ، کارخانه های سیمان و آسفالت تصفیه می شود

ضد یخ دست دوم در ضد یخ خودرو جدید بازیافت می شود و در سال های قبل از میلاد به مشتریان فروخته می شود.

فیلترهای روغن خرد شده و برای تولید فولاد تقویت کننده به کارخانه تولید فولاد منتقل می شوند و ظروف ضد یخ در ظروف روغن جدید ، کاشی های زهکشی و حاشیه های پارکینگ بازیافت می شوند.

هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد ، بازیافت روغن و ضد یخ استفاده شده برای کره زمین مفید است. و می دانید چه چیزی ، خیلی خوب احساس لعنتی می کند.

آماده بازیافت روغن استفاده شده خود هستید؟

متأسفانه ، برخی از شرکت ها روغن استفاده شده را بازیافت یا بازیافت نمی کنند ، زیرا فکر می کنند وقت اختصاص دادن به این برنامه ها را ندارند. مدیران مهندسی / قابلیت اطمینان این گیاهان غالباً چنان مشغول مدیریت فرآیندهای روزمره هستند که به چرخه عمر روان کننده کم توجهی می شود یا اصلاً توجه نمی شود ، که در بیشتر موارد نگهداری فرآیند آنها قابل اطمینان تر و هزینه کمتری خواهد داشت. به خصوص هنگامی که صحبت از روغنهای بازیابی می شود.

بازیابی و بازیافت روغن استفاده شده مزایای زیادی از جمله افزایش قابلیت اطمینان دستگاه ، صرفه جویی قابل توجه در هزینه روغن ، زمان کمتری را برای تعویض روغن ، کاهش آلودگی محیطی و کاهش هزینه های دفع زباله به همراه دارد. تصفیه مجدد روغن مستعمل به حدود یک سوم انرژی تصفیه روغن خام تا کیفیت روانکار نیاز دارد. همچنین ، در نظر بگیرید که برای تولید 2½ چهارم لیتر روغن روانکاری جدید و با کیفیت بالا ، 42 گالن روغن خام اما فقط یک گالن روغن استفاده شده زمان می برد.

احیای روغن


احیا و بازیافت فرآیندهای مرتبط هستند اما با اختلاف معنی داری. احیا عمل نجات ، بازیابی یا بازیابی است. در این زمینه ، روغن از تخریب طبیعی نجات می یابد. این به طور کلی شامل تمیز کردن ، خشک کردن و جذب برای از بین بردن آب ، اسیدها ، لجن و سایر آلاینده ها است. پس گرفتن روغن عمدتا یک فرآیند غیر شیمیایی است که با حذف ناخالصی ها ، روان کننده در حال کار را به سلامت می رساند.

در بیشتر موارد ، احیا می تواند و باید در محل انجام شود تا احتمال آلودگی متقابل کاهش یابد. احیای مجدد همچنین ممکن است در جایی انجام شود که فروشنده خدمات احیای روغن موجود را تخلیه کرده و روغن قبلی را اصلاح کند.

بخاطر داشته باشید که اگر روغن از گیاه خارج شود و در مکانی خارج از سایت احیا شود ، احتمال آلودگی متقابل به طرز چشمگیری افزایش می یابد. بعلاوه ، اگر در حین حمل و نقل به تاسیسات ، نشت روغن یا حادثه ای رخ دهد ، صاحب روغن مسئول است.

برخی از روغن ها مانند روغن موتور قابل بازیافت نیستند ، در حالی که برخی دیگر به دلیل هزینه های انجام شده نباید پس بگیرند. فرمولاسیون های افزودنی ممکن است اختصاصی باشند ، یا مواد افزودنی به راحتی تهیه نشوند. همچنین این س ofال وجود دارد که آیا در صورت ایجاد اختلاط با ویسکوزیته یا فرمول افزودنی ، آیا احیا کننده می تواند مسئولیت خسارت تجهیزات ، خرابی و / یا صدمات جسمی را تأمین کند.

بهترین گزینه این است که روغن تازه احیا شده خود را توسط آزمایشگاه معتبری آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع به کار ، با مشخصات سازنده تجهیزات اصلی (OEM) دستگاه مطابقت دارد.

بازیافت روغن


بازیافت عملی است که چیزی یا بخشی از آن را به سرویس مفید برگردانده است ، که ممکن است متفاوت از برنامه اصلی باشد. خواه در موتور ، گیربکس ، سیستم هیدرولیک یا توربین باشد ، سرانجام تمام روغن روان کننده به پایان عمر مفید خود می رسد و باید از دستگاه ، مخزن یا مخزن تخلیه شود.

برای یافتن نزدیکترین مرکز به شما از ابزار جستجوی Find a Recycling Center استفاده کنید. با تشکر از شما برای انجام وظیفه خود!

  • ۹۹/۱۱/۱۱
  • arash sahraii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی